Na naši šoli smo mesec oktober posvetili ozaveščanju učencev o govorno-jezikovnih težavah, saj sta v tem mesecu pomembna dneva, ki nas opominjata na te izzive – 8. oktober, svetovni dan disleksije, in 22. oktober, svetovni dan govorno-jezikovnih motenj.
Na srečanju Šolske skupnosti je mentorica Ingrid Starc učencem predstavila znane osebnosti, ki so se spopadale z disleksijo ali drugimi govorno-jezikovnimi težavami in kljub temu dosegli izjemne uspehe. Pogovor se je osredotočal na njihove dosežke, s čimer je učencem pokazala, da takšne težave niso ovira za uspeh.
V sodelovanju z učitelji so učenci v šolski knjižnici izbrali knjige in zgodbe, ki obravnavajo tematiko disleksije ali vključujejo junake z disleksijo. Po branju so se pogovarjali o občutkih, izkušnjah in izzivih, s katerimi se soočajo glavni junaki, ter o tem, kako jim je uspelo premagovati te ovire. Nekateri učenci so si ogledali tudi del filma Kraljev govor, kjer glavni lik premaguje izzive z jecljanjem.
Na ta način smo skozi različne dejavnosti učencem približali tematiko govorno-jezikovnih težav ter jih spodbudili k razumevanju in empatiji do vrstnikov, ki se s temi težavami soočajo.
Mentorica Šolske skupnosti:
Ingrid Starc