Mesec marec je bil v podaljšanem bivanju čas športnih aktivnosti, družabnih iger in sproščanja na svežem zraku. Ob slabem vremenu smo v telovadnici igrali športne igre, merili skok v višino in daljino, skakali čez ovire, igrali nogomet in odbojko. Skratka posvetili smo se ekipnemu športu in razgibavanju. Ob lepem vremenu smo obiskali igrala, šli na sprehod ali pa se zabavali na šolskem igrišču, kjer smo se lovili z žogo, metali in lovili žoge, se lovili in skrivali. Seveda pa treniramo tudi logični in miselni del možgan, zato smo zavozlane stvari skušali odvozljati. Za ta namen smo reševali logične naloge, skušali kovinske predmete med seboj odpeti in jih zopet pripeti.
Še dandanes pa med učenci poteka razburljiva debata koliko je kmet zaslužil. Naloga pa se glasi takole: Kmet je kupil konja za 170 EUR in ga prodal za 180 EUR. Nato je kupil konja za 190 EUR in ga prodal za 200 EUR. Koliko je kmet zaslužil, 10, 20 ali 30 EUR? Nekateri učenci so mnenja, da sprva zaslužiš 10 EUR in jih nato vložiš pri naslednjem nakupu konja. Ko pa zopet prodaš konja, zaslužiš le 10 EUR. Spet drugi učenci pravijo, da si imel 170 EUR in domov si prišel z 200 EUR, torej si zaslužil 30 EUR. Spet tretji učenci pravijo, da si dvakrat prodal konja za 10 EUR več kot si ga kupil, zato si zaslužil 20 EUR. Kaj pa vi mislite?
Zapisal Enej Filipidis